1 грудня відзначається Всесвітній день боротьби з ВІЛ/ СНІДом. У цей день люди висловлюють підтримку інфікованим ВІЛ-інфекцією та хворим на СНІД, привертаючи увагу громадськості до вирішення проблеми епідемії, боротьби з проявами дискримінації хворих, толерантного ставлення до них. Заходи Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом традиційно відбуваються із символом цього дня – Червоною стрічкою. Її вигадав Франк Мур. У 1991 році цей символ був використаний вперше. Тепер кожен, хто надягає Червону стрічку 1-го грудня, висловлює надію на майбутнє без СНІДу.
Працівники відділу періодики і соціокультурної роботи Хмельницької обласної бібліотеки для юнацтва та юристи Регіонального центру безоплатної вторинної правової допомоги в Хмельницькій області провели для учнів Хмельницького ліцею № 15 імені Олександра Співачука тематичний інформаційний марафон«ВІЛ/СНІД:знати, діяти, жити !».
Завідувачка відділу Ірина Міщенко розповіла про небезпеку епідемії ВІЛ/СНІДу та профілактику цієї небезпечної хвороби, про переваги здорового способу життя. Учні подивились слайд – презентацію про толерантне ставлення до ВІЛ-позитивних людей у суспільстві. Зацікавив читачів відеофільм «Що треба знати про СНІД», в якому йшлося про небезпечну хворобу та засоби її профілактики.
Ольга Чорна, виконувачка обов’язків директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області, розповіла учням про права та обов’язки людей, про толерантне ставлення до людей, які є ВІЛ-інфіковані або мають СНІД. Проінформувала учнів про наявні додаткові гарантії хворим, спеціальні норми медичного та трудового захисту. Анна Бенькалович-головна фахівчиня із зв’язків з громадськістю та пресою відділу комунікацій та правопросвітництва Регіонального центру розповіла семикласникам про проєкт «Волонтер БПД», про значимість проєкту, про активну співпрацю із різними категоріями населення з метою підвищення правової свідомості мешканців громад.
Під час марафону учні активно спілкувались та ділились думками щодо здорового способу життя, висловлювали своє ставлення до ВІЛ-інфікованих людей. Вчилися пов`язувати свої особисті поведінкові ризики із можливими наслідками.
Для читачів був проведений огляд книжкових і періодичних видань щодо проблем ВІЛ /СНІДу.